A Garnier megkapta a Cruelty Free International hivatalos minősítését (X)

A Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes – a márka megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

A Garnier egyike a legnagyobb, és a legerősebb globális jelenléttel rendelkező márkáknak, amelyek megkapták a Cruelty Free International minősítését a Leaping Bunny program keretében. Hatalmas lépés ez nemcsak a Garnier, hanem a szépségipar egésze számára is.
A bejelentéshez Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója a következőket fűzte hozzá: „A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka célja ezzel a márkával, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, így jelentős mérföldkőnek számít a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítés. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával ellenőrizze minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, ám az elért eredménnyel maradéktalanul elégedettek vagyunk.”
A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék igazságügyi szakértői vizsgálat alá teljes ellátási hálózatukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a folyamat minden része mentes legyen az állatkísérletektől. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke – egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.
A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át együtt dolgozott a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert erőszakmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.
Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke a minősítés kapcsán elmondta: „A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek. Ma a Garnier újabb zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.”
Promóció