Ismeretterjesztő kampányt indít a globális szépségmárka

A Garnier következő mérföldköve a Green Beauty: a márka a fenntartható fogyasztást népszerűsítő ismeretterjesztő kampányt indít, és 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet.

A National Geographic CreativeWorks által készített tartalommal a Garnier szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal segíti a fogyasztókat.
Ez az első lépés a Garnier új kötelezettségvállalásában, amelynek célja, hogy 2025-re 250 millió embert ösztönözzön arra, hogy zöldebben éljen a bolygón.
Egy globális felmérésből kiderült, hogy bár az emberek 81 százaléka támogatja a fenntarthatóságot, kevesebb mint 6 százaléka tesz napi szintű lépéseket a bolygó védelme érdekében.
A National Geographic CreativeWorks új sorozata, amelyben a National Geographic felfedezői vesznek részt, arra vállalkozik, hogy a szépségiparral kapcsolatos fenntarthatósági témákban szakértői szintű ismereteket és gyakorlati tanácsokat osszon meg.

Adrien Koskas, a Garnier globális elnöke elmondta: „A Green Beauty teljes erejének kiaknázása érdekében a Garnier arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy ők is tegyenek zöld lépéseket. A fenntarthatóság nyomasztó téma lehet, ezért célunk az, hogy közelebb hozzuk az emberekhez – ezt már elértük az általunk készített termékekkel, a szilárd samponnal, a gyors öblítési technológiával, a kartonból készült integrált tubusokkal és az újratölthető termékekkel, azonban ennél is tovább szeretnénk menni. A National Geographic CreativeWorks munkájára támaszkodva a célunk az, hogy a fogyasztók megismerhessék a legjobb szakértők tanácsait a mindennapi élet zöldebbé tétele érdekében.”
A Garnier ezen új kötelezettségvállalása része annak a 2025-re kitűzött ambiciózus célnak, mely a márka teljes értékláncának környezeti hatását csökkenti. A Garnier folytatja fenntartható átalakítását, de mivel tudják, hogy a samponok szénlábnyomának 80 százaléka az otthoni használatból származik, egyértelmű, hogy szintén kulcsfontosságú a fogyasztók inspirálása arra, hogy megértsék, ők maguk mit tehetnek a fenntarthatóságért.

A megvalósítás első lépéseként a Garnier a National Geographic felfedezőivel, Rosa Vasquezzel és Imogen Napperrel dolgozott együtt, hogy szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal szolgáljon a fogyasztóknak, motiválva őket a mindennapi változtatásokra, amelyekkel komoly hatást érhetnek el, és hogy megválaszolják a fontos kérdést: Lehet-e zöld a szépségápolás?
„Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a Garnierrel, és hozzájárulhatunk a legújabb Green Beauty kötelezettségvállalás eléréséhez. A National Geographic CreativeWorks a National Geographic felfedezőinek, hogy szenvedélyüket és történetmesélő tehetségüket a Garnier sztorik közvetítésének szentelik, miközben arra bátorítják az embereket, hogy megértsék a világra gyakorolt saját hatásukat, és új lehetőségekben gondolkodjanak – ez az, amiben a National Geographic CreativeWorks a legjobb” – mondta Nadine Heggie, a National Geographic márkakapcsolatokért felelős alelnöke.
A közérthető, ismeretterjesztő jellegű tartalom a szépségápolással kapcsolatos legfontosabb fenntarthatósági témákat érinti. Olyan témák elemzésére kerül sor, mint a műanyagok és a csomagolás, a vízhasználat és a zöld tudományok, továbbá gyakorlati tanácsokat is megosztanak, mindezt azzal a céllal, hogy közelebb hozzák a fenntarthatóságot, és képessé tegyék az embereket arra, hogy mindennapi életükben megtegyenek #EgyZöldLépést.
Az ismeretterjesztő program első része a dubaji Expo 2020 kiállításon kerül bemutatásra, 2021. október 1-jétől pedig elérhető a nationalgeographic.com/garnier-green-beauty oldalon, ahol hamarosan további epizódok is megjelennek.