A legjobb márkák elismerése

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén hetedik alkalommal jutalmazta díjával a National Geographic magazint.
A marketing- és kommunikációs szakma legrangosabb eseményének számító Superbrands Díjátadó Gálán 2013. december 4-én, a hagyományokhoz híven ünnepélyes keretek között kilencedik alkalommal osztották ki a legkiválóbb márkáknak járó Superbrands és hatodik alkalommal a Business Superbrands díjakat. Az eseményen különdíjat vehetett át a Dévény Anna Alapítvány.
A Superbrands programot marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára 1995-ben, Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. Ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért elismert szakemberek kerülhetnek be a független bizottságba. A Superbrands elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
Serényi János, a Superbrands Magyaroszág szakmai vezetője átadja a díjat Lipták Tíme főszereksztő-portfólióigazgatónak.
Kiadónk, a Sanoma Media Budapest magazinjai és online termékei közül a National Geographicon kívül díjat kapott a nyomtatott lapok közül az Elle, a Marie Claire, a Nők Lapja és a Cosmopolitan magazin, az online termékek közül pedig a Nők Lapja Café, a szallas.hu és a HáziPatika.com.
Forrás: ng.24.hu