Feltöltődés a téli időszakban
Több mint 200 csatlakozott partnerrel indul a Magyar Turisztikai Ügynökség új téli belföldi kampánya: Át kell élned, hogy elhidd – A feltöltődés télen is hagyomány.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2018. január 15-én indította el új, téli belföldi kampányát, együttműködve a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), valamint a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ). A kezdeményezéshez eddig országszerte több mint 200 partner csatlakozott, akik „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoztak létre.
Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál az utazni vágyóknak, kétezer éves fürdőkultúránk mellett hazánk az öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező ország között van a világon a közel 1500 termálkútjával és több mint 270 féle elismert ásvány- és gyógyvizével. Azoknak tehát, akik télen is pihenésre, feltöltődésre, kikapcsolódásra vágynak, érdemes felfedezni hazánk különleges fürdőit.
„Azt szeretnénk elérni, hogy télen is merjünk útra kelni, hiszen Magyarország minden évszakban izgalmas és tartalmas lehetőségeket kínál a pihenésre, a feltöltődésre és a kikapcsolódásra. Igaz ez a téli időszakra is” – nyilatkozta a kampány kapcsán Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.
Az MTÜ a kampányához csatlakozott fürdők és vendéglátóhelyek „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot értékesítenek 2018. január 15. – február 15. között. Az ajánlatok téli rekreációhoz kapcsolódó árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat biztosítanak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.
Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke elmondta: „A szállodák egyedi csomagajánlatokkal, változatos programkínálattal készültek a kampányra, hiszen a téli időszak forgalom élénkítése és a vendégek határainkon belüli pihenésének magas színvonalon történő megvalósítása közös érdek.”
„A szolgáltatások a téli időszakban is meghatározott sztenderdek szerint rendelkezésre állnak; az az érdekünk, hogy ezen szolgáltatásokat minél többen igénybe vegyék” – fogalmazott Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség (MFSZ) elnöke.
A kampányhoz kapcsolódó kisfilmet három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – készült. A „Minden veled” című dalt ezúttal Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnőjének előadásában hallható.